09 januari 2009

lame

jag har fallit i nån form av nostalgilucka och lyssnar bara på gammal töntig musik
haha
som typ mando diao(!)
och fattaru Oo
jag har en hemlig fetisch för hiphopare
de är säxäy
men det får ni inte säga till nån ><
(och varför går det inte att lyssna på maskinen utan att hela golvet vibrerar >< onödigt)

skrållan älskar mig ^^
hon är jättegosig och vill ligga i mitt knä och hos mig i sängen ^^
imorse borrade hon ner huvudet i min armhåla(??) och började snutta och bita! och dregla och typ gurgla!!
tokig katt :O
men mysig!


usch jag borde förbereda för min redovisning imorrn
som kommer gå jättebra eftersom jag redan knappt har nån röst ><
jag hatar att vara halvsjuk
gör mig sjuk på riktigt, så där så man ligger för döden
eller skit i det helt!!
arg

konstig dygnsrytm ftw
kommer sova typ... 3 timmar inatt
yay

varför kändes inte det här nyåret som en nystart?
nyår brukar göra det!
förra nyår var jag värsta peppad
men nu känns allt precis lika misär som när det var slutet på året Oo
ingen skillnad alls
but whyy
:(
hade verkligen behövt en nystart, typ en avsparkskänsla
jag vet att det bara är placebo eftersom 31:a december 2008 - 1:a januari 2009 egentligen är precis som vilken onsdag - torsdag som helst!
men varför funkade det inte i år?!

jag är så less på att pluggaaaaaa
lalalaaaa

Inga kommentarer: