10 januari 2009

snor


skrållan taggar toblerone lika mycket som jag
jag är så sjuk Oo
men det är så konstigt för jag brukar alltid vara typ dödssjuk i en dag + en natt sen blir jag frisk på en gång, men nu är det sjukt utdraget. först nös jag hela dan i onsdags tror jag det var sen ont i halsen på kvällen, sen ont i halsen och hosta och hes hela torsdag och fredag fast inget annat och nu ba aaaah sjuuuk, hela huvudet känns som det är stoppat med bomull och snuva och slem i halsen och fryser och svettas. har dock inte fått nån riktig feber men det känns inte långt bort.
aah onormaaalt
jag vill inte vara sjuk såhär!
och på helgen också, tack för den!

försöker sitta uppe och spela dataspel för jag är så less på alla filmer jag har men jag är så trött :(
och så ska jag hämta wege nån gång inatt också så jag kan inte lägga mig och sova ><

jag vill vara liten igen Oo
typ 15
allt var så lätt då
men jag läste i min dagbok från den tiden och jag ba "ah jag är så TJOCK", och då vägde jag, eh typ 15 kg mindre än vad jag gör nu Oo
roligt Oo

nu ska jag gå och dö
*snooor*

Inga kommentarer: