09 januari 2009

dygnsrytm ftw

inatt sov jag typ 3 timmar Oo
gick och la mig 03 och då var jag inte ett dugg trött så kunde inte somna på quite a while (kollade inte på klockan för då får man bara mer ångest!)
sen skulle jag upp 7:30 och redovisa mitt arbete Oo
inte så najs
men det var konstigt för jag var inte ett dugg trött! kom på efter nån timme på skolan att jag hade sovit så lite, men det kändes inte alls så!
fast sen på eftermiddan blev jag iof helt klubbad Oo
sov från typ 16 till 20:30
men tror någon att wege hade styrt upp och börjat med maten?
eller kanske väckt mig för att jag inte skulle sova bort hela dan?
neeeej
han hade spelat oblivion oavbrutet
suck
oblivion är vårt förhållandes största fiende, lal
har inte killar (eller är det bara wege?) den här inbyggda klockan typ "oj nu har jag spelat tvspel i 6 timmar, jag kanske borde göra nånting, typ MAT"??
jag är också spelnörd men jag pallar inte att sitta en hel dag utan avbrott, man blir ju om inte annat hungrig ffs!
nu får han i alla fall laga mat medans jag chillar. punishment.

annars har jag inte så mycket att säga idag
fick vg på arbetet! happiness
kände innan idag att jag hade absolut ingen aning om hur det hade gått, jag kunde lika gärna ha fått ig. visste verkligen inte vad jag skulle förvänta mig, uppgiften var så knäppt beskriven (vilket typ alla i klassen sa! värdelösa lärare)
vill faktiskt börja träna, men då är jag ju sjuk förstås

hjälp mig känna att livet inte suger!
för det gör det inte just nu, det är faktiskt helt okej, men jag har som fastnat i ett stadie av ständig stress och ångest Oo även om allt är bra så mår jag ändå dåligt, it suks
så påminn mig om allt som är bra eller nåt, jag vet inte hur jag ska få det att släppa :/
var iaf ute på promenad idag
sjukt fint väder! (se, ytterligare en bra sak!)

1 kommentar:

Puma sa...

det kommer bli sommar och då ska du, jag och stålis till berlin!
vi vr på stan typ 14-16