06 maj 2009

ångestig


i shoppded ^^
bland annat en megafin klänning ^^ ---->
fick lite perspektiv, jag trodde jag var sjukt slösaktig som shoppade en massa, men jag satt och kämpade och fick ihop 7 klädesplagg för mindre än 1000 spänn och sen läste jag veckorevyn och såg att de hade tipsat om en "azm klänning, bara 1050kr på topshop" Oo
(obviously skrev de inte azm, men)
då kände jag mig ändå duktig ^^

på fredag fyller pappa år, och jag ska styra en azm tårta! vänta bara ^^
hehe

snart ska jag träna
det är jättekonstigt för jag (och puma) tränade massor med gruppträningar förut och det var chill, men nu klarar jag typ inte av det!
bokade in mig på ett pass idag kl 17 igårkväll, och hela dagen har jag nojat över det! och ju närmare det kommer desto mer ångest får jag och funderar typ var 5:e minut på att avboka Oo
det är inte det att jag inte vill träna, det är bara att jag har fått nåt issue mot gruppträningar! jag får typ panik :O
diskuterade det precis med cristoffer och han frågade vad jag inte tyckte om med gruppträningar, och det är väl att det blir som stressigt eftersom man måste boka i förväg och passa exakta tider och hänga med och kunna alla rörelser och man får inte bestämma nånting själv.
och sen frågade han om det var nånting jag gillar med gruppträningar, och det är väl att det är så skönt att veta att man får en bra "genomträning" av kroppen utan att behöva tänka själv, nån annan styr upp ens träning.
så slutsatsen är: jag gillar gruppträning för att det är skönt att bara göra som man blir tillsagd men jag gillar det inte för att det är så styrt
Oo
vad logiskt

aaaah jag vill inteee
men det enda sättet att bryta såna här tvångstankar är väl att ignorera dem Oo
som dr kevin casey en gång så vist sa: "if your mind starts putting up roadblocks, just remember you can drive right through 'em!"
lal

2 kommentarer:

Jasmin sa...

vilken fin klänning :) jag måste typ gruppträna, annars blir jag så himla slö. jag har så dålig diciplin men om jag står bland en massa folk så MÅSTE jag träna jättehårt så att inte alla tror att jag är en slöis.

Cristoffer sa...

gamle kevin