02 maj 2009

bra

tjuvlyssnat.se

Vadå menstruationscykel? Jag har en Monark...
Gröna linjen mot Hagsätra

Tjej ~18 sitter med handen på magen och ser illamående ut, kille ~18 tittar bekymrat på henne.
Kille: Vad är det med dig?
Tjej: Förlåt, jag har bara så galet ont i magen.
Kille: Vadå då?
Tjej (viskar): Mensvärk...
Kille (hånler): Men det gnällde du ju över igår också, har du mens ofta eller?
Tjej: En vecka som alla andra?
Kille: En HEL jävla vecka om året?!


haha
ja ni killar alltså Oo
lyckligt ovetande!
dock ska jag inte klaga, jag kvalificerar nästan in i lyckligt ovetande för jag har nästan aldrig ont ens! (och det är jag mycket tacksam för, varje månad!)
men jag tycker ändå att den som konstruerade kroppen kunde ha varit lite smartare Oo ägget kunde ju bara ramla ut, det skulle ju inte ens märkas!
lal

anyhwhay
det här är mitt 302:a inlägg!
jag missade mitt 300:e!
fail!

Inga kommentarer: