10 maj 2009

nocturnal bögs

aaaaarg
jag hatar att ha udda dygnsrytm ><
eller jag hatar att resten av världen är så låst i sin 9-17 dygnsrytm!!
här sitter man och har tänkt sig beställa lite grejer från ellos, tar sig tid och kollar runt och så helt plötsligt möts man av error och
!!
bara för att jag har tid att sitta på natten men då tycker de att alla sover ><
men ALLA KUNDER ÄR VISST INTE LIKA MYCKET VÄRDA!!!
><

åh
jag fattar ju att det är smartast att göra det på natten
men jag blev arg><
och min varukorg lär ju vara borta när de är klara med vad de nu gör
ååååååh

egentligen har jag inte ens en sån här dygnsrytm längre! brukar vara sjukt duktig (eller gammal?) och lägga mig vid 12 och stiga upp vid 8-9. och det är asnice! faktiskt :o
men det är så meningslöst att vakna så tidigt när wege slutar 04 inatt Oo
så jag försöker vara vaken lite längre
men nu blev jag arg så nu tänker jag sova ><

ljus i mörkret: bra musik: maskinen - bränner

godnatt!

Inga kommentarer: