05 maj 2009

so pretty



så fiiiiiiiin ^^

jag är så sjukt sugen på att shoppa! iiih
men jag har inte rååååd!
eller jag skulle kunna ha lite råd, men det känns så dumt och onödigt men så roligt och det var så längesen jag shoppade nåt!
iiih
jag tror jag ska gå ner på stan och se om jag hittar nån av grejerna jag vill köpa för jag har en massa bonuscheckar till h&m! (får alla mammas! bra deal: hon shoppar och samlar poäng, jag får bonusen, haha)

för jag har inte så mycket annat att göra idag Oo
det känns jättekonstigt, har inte jobbat på en vecka, och ska inte jobba förrän på lördag Oo
ett par dagar ledigt är bara sweet och man är ändå lite småstressad hela tiden för saker som behövs göras typ tvätta, handla osv, men nu har jag typ inget kvar!
vad ska jag göra Oo
spendera pengar är tydligen vad min hjärna vill!

facebook är så konstigt
jag blir alltid så förvirrad av det!
när jag är där sitter jag alltid bara och gör en massa quiz och sen loggar ut Oo
men idag hände det en grej! det poppade upp en liten ruta! frida skrev till mig! det var spännande!
jag var tvungen att fråga om hon skrev nu eller om det där var nån form av inlägg som jag hade missat. men hon skrev nu! man kan chatta! typ som msn!
haha
man lär sig nåt varje dag :P

wellwell
ska väl gå ner på stan då

sol <3

2 kommentarer:

Cristoffer sa...

Jag spontan-shoppade tre Metallica skivor idag, för typ 300 spänn med frakt. Jag har jättedåligt samvete! lols, jag är sämst på att shoppa

mimmi sa...

tackar! :D