12 maj 2009

politically erect


laal
jag är ju kass
gjorde ett test om vilket parti jag är närmast i eu-valet och jag är krysset i mitten. MITT EMELLAN ALLT ><
bra att man har starka åsikter åt nåt håll :P
men det var ett dåligt test för piratpartiet var inte ens med! och i testet handlade inga frågor överhuvudtaget om fildelning och internet och allt det där. och det känns ju som nånting som kommer bli en ganska stor grej i det valet Oo
dåligt

men tydligen ska jag rösta på m eller kd. jag hatar att i alla test, bara för att man kryssar i att man tycker att det är viktigt med mer pengar till barn och skolor och sånt så får man veta att man ska rösta på kd! jag vill inte ha ett sverige som gör aborter olagliga och styrs enligt kristna värderingar bara för att jag tycker att dagis och skola är viktiga saker att lägga pengar på!! ><
dåligt!

1 kommentar:

mimmi sa...

vart gör man testet? :)