14 maj 2009

så mycket fail



oemgee
på lördag far jag till spanien!
måste packa imorrn!
aaah!

orkar inte göra nånting nu
döden!
vad ska jag ta med för underhållning? vill alltid ta med alla mina scrubssäsonger när jag åker bort, man vet ju aldrig vilken man blir sugen på!!
aaah!

mycket obehagligt avsnitt av criminal minds ikväll. (dock kollade jag på imdb och han som spelade mördaren har inte varit med i nåt fler avsnitt så hittills finns det ingen fortsättning i alla fall :/)
blir alltid så sugen på att se mer när jag har sett en tvserie, man blir så bortskämd av nedladdning!
är det förresten nån som har ändrat sina vanor efter böglagarna?
jag skiter fullständigt i det känner jag, är inte ens nervös när jag tankar grejer :P
på tal om det fick jag röstkortet till europavalet idag!
var det inte för piratpartiet hade jag typ aldrig orkat rösta, man har som ingen koll på vad europaparlamentet innebär Oo
fast det är väl upp till en själv att ta reda på iof

som den värdelösa artikeln jag läste idag, i quote:

"Tiotusentals svenskar lämnade a-kassan när avgifterna höjdes. Nu riskerar de att stå utan ersättning om de blir arbetslösa.
Ansvaret ligger inte på regeringen utan på den enskilda individen, säger Sven Otto Littorin."


men antagligen!!! man kan ju inte gå ur a-kassan bara för att man är snål, sen komma och klaga när man inte får ersättning från den! jag är inte med, men jag kommer ffs inte gnälla på regeringen om jag blir arbetslös, det är ju mitt val!
svenskar är så mycket lol Oo
på tal om lol så var ju den här artikeln ännu värre!

"Hoppet dör i Hofors"

"Sabina Forsberg, 22, har varit arbetslös sedan hon hoppade av gymnasiet för tre år sedan. Nu är hon mammaledig med sonen Albin, 1. [...]
Hon funderar på att återuppta studierna, men känner inte riktigt för det just nu.
– På ett sätt är det skönt att vara arbetslös, fast långtråkigt. Man går mest runt, runt, säger Sabina.
"

och det är meningen att man... vad? ska tycka synd om dem?
Oo

1 kommentar:

Jasmin sa...

haha stackars henne lol :D ja svenskar gnäller otroligt mycket. fast jag gnäller på finanskrisen, men det är ju inte regeringens fel ;P

hoppas du har det bra i spanien :) skit i scrubs och ta med en bra bok att läsa i solen i stället knäppis.