13 maj 2009

machinen


alltså det här måste ju vara den sämsta publiken i världshistorien!!
hur pallar man att SITTA STILL under "alla som inte dansar"?? hur pallar man att sitta still när de är så jävla bra?!
värdelöst
jag hatar publiker...
publikhav..?
jaja
folk
som inte peppar när det är bra musik och gör det assvårt för artisterna!
dåligt

känner mig en aning insnöad på svensk hiphop just nu
men det är ju så bra ^^

jag har aldrig varit på en hiphopspelning Oo
bara på hårdrock och... håkan hellström
kanske därför jag är så otaggad på konserter, för hur kul är det egentligen att stå och headbanga i en timme? Oo
när man kan dansa!
jag måste styra!
snälla söta maskinen kom tillbaka till umeå i sommar, förlåt att jag dissade när ni var här sist!!! ^^

2 kommentarer:

Jasmin sa...

haha :D headbanga suger, dansa is the shit.

Cristoffer sa...

men det är ju kul att headbanga :(