05 september 2009

lörday

förvirrande att sitta vid wege's dator och inte ha mina favoriter Oo
orkar inte sätta på(...) datorn
sitter inte alls mycket vid datorn nuförtiden, och det är ju bra på sitt sätt, men tyvärr har jag typ bytt ut datorn mot tvn istället så jag ligger i soffan alla de där slötimmarna istället.
så det är ju rätt waste of time också men av nån anledning känns det ändå bra att slippa känna den där "jag måste in på datorn och kolla alla bloggar och sidor osv"-känslan
vad är bättre, datorn eller tvn?
Oo
jag blir iof mer aggressiv för ju mer tv man kollar på desto mer börjar man HATA reklam ><
heh

plugga går bra hittills iaf, känns inte som att kemin är så farlig. hoppas det. hade ju varit helt sjukt skönt att glida genom en hel termin ^^

nu ska jag fara och hälsa på maria och gabriel ^^
harry potter ftw! jag tror vi ska se den med robert pattinson idag, should be phunny ^^

Inga kommentarer: