13 september 2009

olles

hmhm
var ute ikväll! (omg!)
var iof nykter och körde, men jag har typ inte varit ute på krogen på säkert ett år :O
besökte o'learys för första gången (var aldrig ens inne på det gamla stället!). det var lite tråkigt typ som pipes fast större, men träffade massor med folk så det var roligt ^^
såg även MASSOR med folk som handlar på ica, lal.
man kanske hade kunnat bli halvkändis om man var ute mer, haha! iof beroende på om de känner igen mig lika mycket som jag känner igen dem!
puma hoppade iaf på en kille och konstaterade att han kände igen mig, heh ^^

anyhway
sleeps now.
snart kommer ju nästan wege hem :O

puss på puma och emelie :* sötisar!
och fullis stålis förstås ^^ haha

1 kommentar:

sara sa...

Hahaha åh full stålis!!

Ja jag veeeet! Dom är helt värdelösa!Simon hann bli less innan dom fixades. Mne det kommer =)