17 september 2009

qwowt


"everything will be okay in the end.
if it's not okay, it's not the end.
"

haha, det var ett fint citat ^^

imorrn är det fredag. och vi har föreläsning till 16.30. yaay.
det är så sjukt stor skillnad på att gå till fyra och att gå till halv fem! det känns verkligen hundra gånger jobbigare!
spännande event idag: vi var i lab-salen och det började lukta bränt. läraren blev rädd. läraren från rummet bredvid kom in och frågade om vi kände lukten? båda lärarna blev rädda. vi blev utskickade och de rusade runt och panikade över att nånting brann bland alla kemikalier.
sen fick vi veta att det var några kockstudenter(? har vi sånt?) som höll på att röka (typ sik, inte cigaretter) utanför en luftinsugningsgrej. lal. dramatiskt ^^

nu måste jag plugga
måstemåstemåstemåste

Oo

1 kommentar:

sara sa...

Darling dear.. vad är det du pluggar??
trodde du hade lagt av med sånt.. men nu inser jag ju att jag missat något!

Hha I know, föräldrar är ena snikna jävlar!
Joo... nån dag kommer jag att vara det. Om min pojkvän tillåter det. Han har fått för sig att han har ensamrätt på den bra datorn.
Ska kolal om jag inte kan fixa msn till min dåliga dator! :)