08 september 2009

torris

hej jag har håltimme
så skolaktigt Oo
varit ledig sen 10 och börjar igen 13, åkte buss(!) till stan och fick mat av pappa ^^
man blir sjukt dålig på det här med buss när man har bil :P
men nu kidnappar wege den om dagarna för att köra till vännäs och lära sig köra buss Oo
ledig imorrn, wöhö ^^
då vill jag gå och se halvblodsprinsen!
hopplös som jag är råkade jag läsa om handlingen redan innan jag sett sen.. jag är så UPPRÖRD! det värsta med hela harry potter är att de tar livet av alla snälla människor!!! JAG BLIR SÅ ARG!
men det är väl bra iof att den är oförutsägbar..
sad..

jag är törstig jämt för jag är torr i halsen och näsan för jag är allergisk mot nässpray Oo
whyyy
och det har börjat smyga sig på nån nästäthet på kvällarna. det är inte förkylning, bara näsan.
why?

anyhoo

FÖRRESTEN
säsongsstart gray's anatomy den 24:e!!!! (usa)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

1 kommentar:

mimmi sa...

Hej! Japp det har jag :) Enklast att komma igång på det sättet efter sommaren.. Man blir som peppad när det ger så bra resultat!

Du förresten, crosstrainern. Ville du köpa eller inte?