27 december 2009

jul jul

jag känner att jag är helt sjukt dålig på att uppdatera Oo
men har inte varit hemma så mycket heller!

julafton vaknade jag tidigt hemma hos mamma och pappa och fick TRE paket på morgonen ^^ ett från mamma (sockor/tofflor från abercrombie & fitch (som tydligen är fett coolt i england och usa men som jag aldrig hört talas om Oo men mysiga sockar!)), ett från pappa (twiligt!) och ett från elskling (JÄTTEFINT halsband som jag hade kikat på en massa ^^)!

ingen annan öppnade paket på morgonen. jag är så bortskämd ^^
men i år var ju definitivt sista året, sen måste jag ju bli vuxen!
hehe
undra hur mycket julklappar lillbäbis kommer bli överröst med nästa år? ^^
han fick en grej i år i alla fall! ett par sockar som hans farmor har stickat!
och så fick vi det jag hade önskat mig mest av allt: ett "öppet" presentkort på barnvagn av mamma och pappa! så nu kan vi köpa vilken vi vill! :D
känns så skönt ^^

annars såg vi massor på tv som vanligt och åt tills vi mådde illa. som julafton ska vara!
och wege blev full som vanligt
haha ^^

juldagen for vi upp till rödåsel, men vi missade alfred och familj med typ en halvtimme för vi sov så länge. fail.
men där fick vi mat och MASSOR med godis ^^
iris fick även prova på att gå i snö:

she failded Oo

sen på annandagen körde vi hem och åt ihjäl oss på mormors kalkon. som det också ska vara!
man äter så sjukt mycket Oo
tur att jag inte orkar bry mig om vikten i år och bara kan njuta, hehe.
men det är klart, då får man ju leva med att bli lite tjock också:
:P


sen jobbade wege på natten, stackarn :( till 04!
jag hängde med puma och såg gay's.
fick säsong 5 i julklapp också, azm!

ikväll var jag hos mamma och pappa och tiggde mat medan wege jobbade, och vi såg john tucker must die för det fanns inget annat värt. SÅ DÅLIG FILM! XD
att folk ens ids lägga sin tid och pengar på att framställa en så meningslös film >< haha

jaja,
nu vill jag sova
orkar inte vända på dygnet, det är så jobbigt Oo

wege bara spelar dataspel Oo
dåligt

2 kommentarer:

Josefin sa...

Ja, och jag är avis på alla i mammatråden på nätet som börjar ploppa ut sina bäbisar. Det är en "vintertråd" så alla har BF från december till februari. Jag är nästan sist där. :)

Jättefint halsband! Vilken romantisk julklapp. Jag får nog tålmodigt vänta på vigelringen. Det är nog enda smycket han skulle köpa någonsin.

saralovisa sa...

Oooooh vilken fin mage det har blivit nu!!!!