16 december 2009

vecka 24

men PAIN!
vi var ute och gick kanske en halvtimme, sen gick jag direkt och satte mig vid datorn (i typ 45 min) sen nu när jag reste mig upp fick jag de sjukaste foglossningssmärtorna!! i ALLA fogarna!
ska det vara så? alla säger ju att det är bra att promenera ffs! ><
aj :(


förutom att mina fogar verkar ha tänkt bråka (roligt, roligt) så mår jag fortfarande bra!
wege tycker det är lustigt, han säger att vi har fogmassa om jag behöver :P
vecka 24 nu, han sparkar och grejar. har börjat sjunga låtar för honom för att se om han minns dem sen när han är här "på utsidan", och jag tror han gillar det! sparkar alltid när jag gör det!
eller så försöker han få mig att sluta, haha ><


åt julmat idag ^^ ^^
fast jag äter typ bara skinka och köttbullar
men det är gott ändå ^^

och så satte pappa och wege upp julgranen :D
men ska pynta den imorrn, orkar inte kväll
man måste vara in the mood när man klär granen! det är viktigt! hehe
som när man slår in paket!

måste sova nu, ska jobba 7.30 imorrn Oo
kommer vara så död Oo
aah

ps, om nån har missat: felsms.com !
folk är så DÅLIGA ><

4 kommentarer:

Puma sa...

haha nä, det fick jag av bredbandsbolaget. Men han fixade spotify!

saralovisa sa...

Åh bebispojken! Vad mysigt! Han börjar bli stor!!! :D

Puma sa...

Dom på djurskyddet far väl iväg över jul, och tillfälliga familjer som har hand om djuren åker till släkten och sånt, och då kan ingen ta hand om djuren om dom inte ska sitta i små trånga burar och gråta i två veckor :( VILL DU DET ELLER?

Josefin sa...

Aj aj... känner igen mig. Vi storstädade igår på dan och sen kl 16 när jag började jobba gick jag som en gammal orörlig tant pga foglossningen. Fast nu går det rätt bra att jobba för när man satt sig i kassan kan man nästan sitta där resten av kvällen om man vill för det är så pass mycket kunder hela tiden.
Jag som skulle komma och hälsa på. Det finns verkligen ingen tid för nåt när det går mot jul. :(