20 december 2009

my shus :(


åh
det är ju som mysigt att vara gravid, men nånting jag verkligen saknar är att ha fina skooor :(
visst, jag kan ju ha, men man ska väl inte riskera att ramla och det är väl inte världens bästa väder för högklackat nu heller
suck :(
det längtar jag verkligen till med typ våren/sommaren
då ska jag ha massor med högklackat!
wege får bära bäbisen hela tiden, haha

annars är jag sjukt trött idag
eller det känns som jag är det varje dag! känns som att jag verkligen längtar tills imorrn för då är jag ledig. men jag har bara jobbat i 3 dar! Oo innan det var jag ju ledig!
jag förstår inte varför jag känner mig så slut Oo
men jag har en teori om att det beror på att jag har stressat en massa så det känns inte direkt som att jag har varit ledig, har haft hundra saker att göra varje dag

alla julklappar är iaf fixade
och bara 2 kvar att slå in
gud vad skönt det är egentligen att fira jul hemma hos sina föräldrar! jag hade ju dött om jag dessutom var tvungen att host:a julafton nu :O
och vi ska typ börja vara här nästa år!
crap
vad jobbigt det är att bli vuxen >< haha

1 kommentar:

Jasmin sa...

haha :) sjukt jobbigt. vad ska du göra på nyår? jag måste hinna träffa dig under tiden jag är hemma!