25 januari 2010

blöjs!


idag besökte jag och wege en plats vi aldrig har varit på tidigare:
blöjhörnan på maxi Oo
lite tidigt, ja, men vi hade fått en rabattkupong på valfria blöjor från libero på maxi!
antingen fick alla det eller så spionerar nån på oss? :o
vi köpte i alla fall miniblöjor, ett paket med 28 st fick vi för 19,90:-!
inte helt fel!
plus de 4 pampersblöjorna som var med i "startpaketet" från barnens hus har vi nu alltså 32 st!
nice att ha fixat så vi inte behöva handla sånt första dagarna i alla fall ^^

sen så har min nya kontroll till nintendo64 kommit idag också :D :D
nu kan man spela 4!
hur azm är inte det?!
^^
och så var jag med om nånting SJUKT retro ikväll, haha
köpte kontrollen på tradera och även super mario 64 av samma säljare, och när jag skulle testa spelet fungerade det inte!
så jag blev arg, startade om, startade om igen, drog ut och satte i alla sladdar, startade om en tredje gång, men nothing
då provar jag att blåsa i spelet
och vad tror ni händer?!
det funkar!! :D
så har jag inte löst ett tekniskt problem sen jag var typ 12 år tror jag ^^
dagens händelse! ^^
hahaha

4 kommentarer:

saralovisa sa...

Ååååh blöjor!!!!!! Så troligt fantastiskt! =)

Men shit malin!!! Är det möjligt? ... att lösa ett tekniskt problem! AZM!!!! :D

Josefin sa...

Ni har inte köpt några andra babygrejer där tidigare? Dom kan rikta in erbjudanden så att folk som t.ex. handlar babygrejer får blöjkupong.
Vi skickade ut kattsand och hundbajspåskuponger en gång på ICA och då hade jag katt och fick kattsandkupongen. Det var för att jag köpt kattmat och sånt där.
KSM-utskick tror jag det heter. Ganska häftigt på nåt vis, men man känner sig lite spionerad på fastän det är en dator som valt ut.

nina sa...

hello kusin :) jaa det blev en lyckad fest måste jag säga ;) vad kul att få börja handla blöjor och sånt.. börjar som ändå närma sig ju :) måste ju bjuda över mig och emma på en tvspelskväll någon gång :O

Jasmin sa...

Haha :) fan vad retro!