08 januari 2010

skämmes


uuh jag drömde att det var plusgrader :(
still makes me sad
trots att det är -15° i verkligheten
men jag vill inte att det ska bli plus, men jag vet att det kommer det :( snart kommer det :'(

på tal om det så är jag så sjukt less på allt whine om "SÅ KLÄR DU DIG I KYLAN", "SÅ ÖVERLEVER DU KYLAN" osv osv
vi bor väl i sverige ffs! vet inte folk vad minusgrader är??
om det är kallt, klär man på sig mer
tadaaaa!
så svårt är det :P
jag tycker det är ashärligt att faktiskt få använda vinterjacka, senaste vintrarna har man ju typ kunnat ha sin höstjacka + halsduk Oo
känns som jag inte har använt mössa på flera år!

och hur kan typ "hela norra england och skottland stå still pga kylan och 40 cm snö"??
det ligger ju också rätt långt norrut, VARFÖR ÄR SNÖ LIVSFARLIGT helt plötsligt??
jag förstår ingenting Oo
vikingarna vänder sig i sina gravar! >< haha

ja ja
folk är så dåliga :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

word min vän... WORD!

saralovisa sa...

Slår vad om att du var en viknahustru i ditt forna liv! En jävligt tuff sådan!

saralovisa sa...

Oh thanks! I looove it!;)

Du när vill ha du babyshower? Februari? =)