19 januari 2010

oh gawd


jag har så sjukt lite pengar!!!!! Oo
ge mig 25:e nuuu
i'm dying!!!
><

handlade för 918 spänn på maxi idag... THE PAIN i min plånbok! haha
tur att det var mat ändå
det kan man ju inte påstå var ett onödigt inköp i alla fall
bara 6 dagar kvar
hoppas jag får myyycket lön Oo

hoppas det blir som jag tror med föräldrapenningen för då kanske jag nästan kan få ut lite pengar till och med! azm

imorrn (idag) är det pumas födelsedag!
i has made cake!
inte som mina vanliga, men puma är inte så vanlig heller ^^
hehe

nu borde jag sova

har fått en bristning rakt över ärret från min navelpiercing Oo
sexigt Oo

godnatt!

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag vill också ha den 25:e. Vi som skulle vara duktiga föräldrar och ha massa pengar på sparkono. Nu har vi tömt alla sparkonton. Vad kass vi är.
Men nu är Håkan registrerad som pappa i alla fall. Var på socialen idag och skrev under papper med vittnen och allt. Väldigt märklig procedur det där, men det gick fort i alla fall.