24 januari 2010

jobbigt


okej
och exakt vad hade den där "bildspecialen" med artiklarna att göra? :P

igår och imorse var typ de besvärligaste timmarna i hela mitt liv, haha
inget ville funka ><
igårkväll behövde både jag och wege bilen, och det var typ omöjligt att få ihop det utan att antingen behöva lägga sjukt onödiga pengar på taxi, eller gå väldigt långa sträckor ensam och nykter på lördagsnatten (roligt att jag tycker det är mindre farligt att gå ensam och onykter, haha. men då är man ju invincible!)
men det slutade med att jag for ner till emelie och johannas hejdå-fest klockan 22.30, för då kunde jag åka med wege. vilket inte är helt värt när man är nykter :P
sen for jag hem vid typ 12 när de andra skulle gå på cover club (hade velat följa med men visste inte om det innan och hade inga pnegs på mig). sen såg jag på new moon och åt en massa godis för att inte somna tills jag skulle hämta wege efter jobbet klockan 3.15
TRÖTT

sen fortsätter det imorse, ingen mat, ingen mjölk.
vi ligger och kör "du kan gå och handla, ja?"
"nej, DU kan gå och handla!"
"fast jag tycker att du ska gå!"
"men jag tycker att DU ska gå!" i typ en timme i sängen
tillslut går båda två :P
vi bestämmer oss för att göra pannkakor, men alltså. nog för att jag älskar induktionsspisen, men det är ffs OMÖJLIGT att göra pannkakor på den!
stekpannan blir ju varm jättefort, fast det är som att den inte blir varm på riktigt Oo så alla pannkakor bara GÅR SÖNDER! och så blir man jättearg ><
och börjar bli väldigt hungrig, heh
sen är receptet dessutom typ gjort för möss, vi får ut 5 pannkakor på "4 portioner" Oo
så vi måste göra ÄNNU mer. suck

sen kom mamma och pappa och ringde på typ 14.30 och då hade vi inte ens fått i oss nån frukost än ><

jaja
det där var mina mest aktuella i-landsproblem i alla fall :P
nu är wege på jobbet från 17-20 Oo otroligt löjligt pass Oo
jag ska nog sätta upp gardiner
köpte på rea på hemtex. vilket är roligt eftersom det alltid är rea på hemtex. ALLTID!
jag läste att de till och med hade fått en tillsägelse från konsumentverket eller vad det var att de inte får skriva rea jämt eftersom det inte kan vara rea om det alltid är såna priser!
lal, pwndd!

2 kommentarer:

Puma sa...

Haha ja min kamera var ju full! :P

men puss!
^^

Josefin sa...

Ha ha... är det sant? Jag visste det var nåt skumt med Hemtex. Det är som sagt alltid REA just när jag går förbi, trots att jag är ganska sällan på stan.