10 januari 2010

update typ


igår var emma och andreas här
vi käkade MASSOR med mat sen spelade vi massa tvspel, framförallt mariokart till nintendo 64, azm! ^^
vi körde battle mot slutet av kvällen och jag skrattade så mycket att jag var tvungen att pausa för att andas, haha! ><
men jag skyller på att det var så lite plats inuti mig med bäbis + massa mat + godis så lungorna fick inte riktigt plats ;P och att klockan var 2 på natten, haha
nu har jag köpt en till kontroll på tradera också så nu har vi 4!!! :D
nu jävlar!

annars känner jag mig allmänt dålig på att uppdatera
har ofta en massa grejer jag vill blogga om, men sen glömmer jag bort det ><
alternativt är för trött när jag väl sitter vid datorn ><

just nu jobbar jag ganska mycket iaf
då blir jag trött!
-_-
men det är bra!
pnegs ftw!

vi har nog bestämt vilken barnvagn det blir i alla fall!
teutonia mistral s, den är awesome för man kan både vända på själva sitt/liggdelen och på hela handtaget så man får de stora hjulen fram om det är dålig underlag!
och så har den förstås såna praktiska "kundvagnshjul" som jag älskar! det blir så sjukt mycket lättare att köra vagnen!


much love till mamma & pappa för presentkortet! ^^

har bara inte bestämt vilken färg det blir.. svart känns enklast, fast å andra sidan väldigt tråkigt.
men det kanske blir svartvittmönstrat! oooh ^^

oh well
nu måste jag sova
ska upp bajstidigt imorrn och lämna in bilen... jaa, jag har backat in i en stolpe... i fail
><

5 kommentarer:

Josefin sa...

Svartvitmönstrad lät fint. Våran är nästan helsvart med lite ljusgröna detaljer bara, men detaljerna räckte som för att piffa till det från att vara helt svart. Nu försöker jag bara välja skötväska. Dom snyggaste är ju förstås för dyra och dom billiga så tråkiga. Var någonstans i mitten ska man placera sig?
Är det på Wii-konsol ni spelar?

saralovisa sa...

ÅÅÅh kan itne vi få köra mariocart med er nångång så sjuuuuukt roligt!!!!!!!!!!!! :D
Köp svart!!!!! Eller rosa!

Josefin sa...

Synd att DadGear-grejer är så dyra också. Skötryggsäcken jag föll för verkar bara säljas för 1000-lappen. 8(

Ja. Håkan fick ett Wii av mig förra julen. Just nu spelar vi massa Mario Bros Wii... men vi älskar också mariocart. Fast vi har inte haft råd att köpa så många spel än. Tänkte bytlåna spel med kompisar sen också. Jag har ett N64 som är nedpackat just nu. Favoriten var två spel med Banjo och Kazooie. Det är lite som super Mario. Barnsligt äventyrsspel. Har du spelat det? Det borde du låna annars. Fast det var beroendeframkallande.

KusinEmma sa...

YES! fyra kontroller blir awsome till nästa gång :D

saralovisa sa...

Klart man kan ha rosa vagn till en kille! Så sjukt ballt!!!