31 januari 2010

tråkig

gewd vad jag känner att jag är dålig på att blogga Oo
men det blir som att jag aldrig orkar
och så går det nån dag eller två, och så när jag väl ska skriva nåt kommer jag på saker som har hänt under tiden som jag också borde skriva om och så blir det så mycket och så orkar jag inte och så blir det ingenting alls ><

idag har jag i alla fall fått vara ledig heeela dan och varit med älsklingswegis heeela dagen och det var så mysigt ^^
jag vet inte om jag är dålig på att hantera stress men jag känner mig typ aldrig riktigt avslappnad om jag inte får vara ledig minst 1,5 dygn Oo alltså sluta tidigt och vara ledig dagen efter eller vara ledig en dag och börja sent dagen efter (fast helst 2 dar i rad förstås)
och det händer typ aldrig nuförtiden ><
inte för att klaga, det är jättegadde att jag FÅR jobba för det blir massa pnegs den 25:e!
men som sagt, jag vet inte om jag har dålig... stresströskel Ôo
eller så har jag bara svårt att "stänga av" när jag väl är hemma

oh well
snart är det februari :O
då kommer det vara massa bäbissaker, både profylaxkurs som mamma övertalade oss att gå och så fick vi helt plötsligt föräldrautbildning av vårdcentralen trots allt, och typ precis samtidigt! och så ska vi till barnmorskan varannan vecka nu.
snaaart så
längtar tills han har tänkt komma ut ^^
men börjar bli lite nervös också. det är ju inte varje dag man ska trycka ut en 3,5 kilosklump ur vaginan Oo
kommer nog kännas lite Oo
men men, man ska inte oroa sig i onödan

och snart kommer ju josefin och håkans bäbis, iih ^^


nu borde jag sova, onödigt att ställa om dygnet helt bara för att man råkar vara ledig en dag
älsklis jobbar till 04 inatt :(
sova ensam sux :(
godnatt!
vinka till wege om ni vanliga ogravida människor ska fylleäta på donken! heh

Inga kommentarer: