23 januari 2010

men gud

jag tror jag börjar grina! Oo

alex schulman bad folk skriva om sina "övernaturliga" upplevelser i kommentarsfältet, och det här är vad en människa berättar:

"För ett par år sedan var med om en av det värsta sakerna man kan uppleva, jag förlorade någon jag älskade högt.
Det var en måndags morgon som jag vaknade svettig och fullständigt förtvivlad. I min dröm så hade min sambo och jag varit på fest när han plötsligt reser på sig och talar om att han ska gå. Jag följde efter honom tills han stannar vid en NY yellow cab, han ler sitt speciella leende och säger: "Nu får du klara dig själv" . Jag vaknar försöker skaka av mig detta, går in i duschen.
När jag kommer ut så ringer telefonen, det är hans bästa vän som vill veta var min älskling är. Jag talar om att han under morgonen flyger hem till Sverige. Han drar efter andan och säger att en olycka inträffat på denna flygplats.
Älsklingen kom till mig i min dröm och tog farväl samma morgon som han dog, detta kommer jag aldrig att förstå men på något sätt känns det som en tröst.
"

gud så jätteobehagligt fast fint
och jättesorgligt!!!
:'(

Inga kommentarer: