04 juni 2010

det gåtfulla folket


hur söt får man vara liksom? ^^ ^^

mormor och mamma på besök idag!
vi beställde papperskopior av fotona vi har tagit hittills, nu jävlar blir det fotoalbum! haha
fast vi får väl se när jag ska ha tid med det..
som tur är har wege semester snart, då ska jag/vi väl ha tid att styra upp lite grejer i alla fall :)

det är så sjukt skönt att det är sommar!!!!
sitter och lyssnar på sommarvisor just nu ^^
och hardy har varit väldigt snäll idag (kan det vara semperdropparna som börjar funka efter bara 2 dar?) och imorrn är det helg och wege är hemma och nu ska vi äta goood mat och till efterrätt ska jag unna mig en glass!
underbara fredag!
underbara sommar!
underbara bäbis ^^

(ja, jag är rätt lycklig nuförtiden, haha ^^)
önskar att alla fick känna såhär hela tiden :)

2 kommentarer:

Josefin sa...

Härligt att du är lycklig! Vad roligt att läsa.

Jag har framkallat foton två gånger sen han föddes. Typ 170 bilder, men inte satt in ett enda i albumet. Allt ligger framme på skrivbordet. Det enda som fattas är tiden. Vet inte ens om det kommer bli av under Håkans semester för då åker vi väl iväg till stugor. Kanske om det regnar mycket.

Jag tror att semperdropparna fungerade bra på Henry för när flaskan tog slut och jag inte köpte en ny för jag var skeptisk att dom hade någon inverkan blev han mycket sämre igen i magen.

emma sa...

vad härligt att det börjar bli lite bättre för er :) våran härliga tid är nog slut nu iaf! han vägrar somna i sin egen säng nu! han måste somna i våran, sen om man har tur kan man lägga ner honom i sin säng! men det kanske bara är något tillfälligt. får hoppas det :)