23 juni 2010

skit

men vad är det här för skit?
i helgen när vi var i stugan hade emma typ feber och var snuvig, och jag hade ont i halsen. nu är jag snuvig och känner mig sådär på-väg-att-bli-sjuk-halvdöd, och wege har ont i halsen!
Oo
vad roligt om vi blir sjuka båda två
vem ska ta hand om monstret då?
och hoppas inte han blir sjuk!! :|
sjuka små bäbisar är nog inte det roligaste.. sjuka barn är jobbigt bara det, och jag kan bara tänka mig hur grinig en bäbis som inte ens kan tala om vad som är fel lär bli!
plz don't!

håll tummar :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch då! krya på er! :/

tack föressten.. ang kissen :)

hoppas ni mår bra!!! kram

Josefin sa...

Vi har varit förkylda båda två nu en efter en och Henry har klarat sig. Han har hittills aldrig drabbats av något som vi fått. Jag tror dom har ganska bra skydd genom amningen på nåt vis. Fast det finns ju inga garantier förstås. Jag håller tummarna för att ni slapp bli ordentligt sjuka.