07 juni 2010

downtown


man ser ju vart hardy har fått sina ögon(bryn) ifrån ^^


men jag tycker i alla fall att han är lite lik mig också!


stan idag!
med emma och wille!
det gick faktiskt hur bra som helst för jag hade stoppat hardy i bärselen istället för vagnen! och han sov hela tiden! :D
i och för sig hade det förstås varit enklare att gå på stan med vagnen eftersom man kan stoppa väskan och påsar där och det blir mindre tungt.. men det var ändå nice med en tyst och snäll bäbis!
kanske går när han har blivit lite större.
sen for vi hem till emma och ante och åt pizza. jag och ante tog panpizza och det var så sjuuuukt mycket ost på!
sweet :D haha!


köpte nya twilightboken på stan
AZM ^^
undrar bara när jag ska ha tid att läsa den :P
men som sagt, snart har wege semester! då ska han få hänga väldigt mycket med hardy, hehe ^^

men nu har jag ont i huvudet :( drack nog alldeles för lite vatten på stan.
när man ammar ska man dricka 3 liter per dag!
Oo

så det blir nog sista matning, sen sleeeeeps
hoppas hardy vill sova!
(hoppas william vill sova också! hehe :))

godnatt!


william chillar i soffan på pappas jobb (min pappa alltså Oo)


pysslingen i bilstolen påväg hem ^^

1 kommentar:

Jasmin sa...

han är verkligen världens sötaste bebi altså :)