19 juni 2010

update!


haha, upptäckte att jag hade tagit två typ exakt likadana bilder!
till vänster är han 2,5 vecka och till höger 8,5 vecka
syns det nån skillnad? ^^

i onsdags lämnade vi bort hardy....
hehe, vi var ute och firade simons (weges storebror) födelsedag och hardy hängde hos emma och ante i några timmar :)
det kändes konstigt!
men det gick ändå bra (och det var en trevlig kväll!)
känner verkligen att jag kan lita på emma och ante, och de är ju definitivt vana vid små bäbisar, så det var ju som inget att oroa sig för :)
när man ska ha barnvakt en hel natt lär det dock vara lite läskigare!




sen i torsdags följde jag och hardy med emma och william på fika med mammagruppen emma är med i på familjeliv
roligt att träffa andra mammor!
och få totalnörda om bäbisar, bröst och bajs i flera timmar! haha :D


barnvagnsrally!


william hade sjukt snygga brillor! :D


hardy lånade dem också ^^


och just ja, jag skulle ju styra upp en användare på familjeliv!
det får bli efter helgen
nu ska vi till stugan!
snällasnällasnälla bli sooool!
fast det ser ju inte bra ut direkt
crap :(

ja ja, det blir nog en mysig helg ändå!


min älskade lilla familj <3

1 kommentar:

Josefin sa...

Ja, det fick vi! Vi såg det just nu när vi kollade posten. Tack så mycket! Och så såg jag er idag när jag kollade igenom BB-annonserna på VK. Vilken fin bild. Ni var så fina alla tre. Hur fick ni Hardy att kolla på fotografen? Det lyckades inte vi med när vi for. Vad kul att ni fick bilden alldeles bredvid kusin Emma.