06 juni 2010

grapefrukt litchi


okej Oo
årets skummaste tidningsrubrik?
haha

igår var vi hos emma och ante och grillade med lillwille, nina och deras kompisar janna och christoffer. GOTT ^^
och det gick värsta bra med hardy ändå!

och det häftigaste! jag matade hardy vid 23 sen for vi hem, sen somnade han hemma och sov till 04:30!! utan ersättning! :O
han brukar alltid vara så hungrig att vi måste ge honom en hel flaska på kvällen!
är han ashungrig nu? Oo
fast jag har ju ammat inatt och han har då somnat om!
vilken fantastisk utveckling! :D
haha!
hoppas det håller i sig (peppar peppar)

idag ska det fortsätta städas!
igår dammsög wege och torkade golven och städade toan, medans jag dammtorkade och städade bort alla två miljoner prylar vi har överallt!
och så kom jag på lösningen på alla våra (mina) problem: myrorna!
NATURLIGTVIS ska jag fara dit med alla prylar som jag inte vill ha själv men som det inte är nåt fel på och som känns fel att slänga!
har en hel flyttkartong med grejer som är för bra för att bara slänga som jag har tänkt lägga upp på tradera i typ 2 år!
sweet relief!
haha

godmorgon!

4 kommentarer:

emma sa...

gud vad underbart att han sov så länge! :) william sov till 04 efter att ni hade farit! så han var rätt duktig han med :)

Josefin sa...

Oj, ja jag skulle verkligen behöva min mössa nu. ;) Deston mer sugen på Hardy. Kan vi komma någon tid på tisdag kanske? Då har Håkan semester. Ni kan välja tid.

Josefin sa...

Som svar på din fråga. Jo, han kissar var 5:e minut när han är naken fortfarande. Måste vara en kill-grej. Jag brukar ha gamla skräphandukar under och torka av yoga-mattan som vi har som lekmatta med en blöt trasa med jämna mellanrum. Jag försöker ha honom naken en stund varje gång jag liks ska byta kläder på honom om mornarna och vi inte har bråttom någon stans.

Josefin sa...

Kanon! Vi kommer efter 15 då.