27 juni 2010

mer update

nu har vi varit ute i stugan igen!
det var jättebra väder på midsommar, helt fantastiskt! :O
(både bra väder på midsommar, och dessutom varmt i våran stuga där det ALLTID blåser!)
sen var det moln och blåst på lördagen, men sen jättefint idag igen!
jag är till och med lite röd på bröstkorgen och armarna ^^
dock är jag en true blekfis.. det ända som händer när jag solar är att jag blir lite rosa och får en miljard små fräknar på armarna, haha


midsommar!


midsommartårtan!


och innan midsommarhelgen kom lillfrida på besök! :D
det är inte varje dag minsann!



idag bajsade hardy så det kom på bodyn. då fick han ligga naken på en handduk ett tag. då kissade han på handduken. sen när vi precis hade fått honom ren igen sprutspydde han över sig själv!
(han kräktes och nös samtidigt! det riktigt regnade ner över honom, haha ><)

men lika glad var han för det :D


min älskade lilla skrutt!!! <3


men lillstackarn har blivit förkyld :(
typiskt!
han snorar jättemycket, och det är så synd om honom på nätterna! ibland låter det nästan som om han ska kvävas :(
och han tycker det är sjukt obehagligt när man försöker rensa lite med nässugen så han skriker som om han blev misshandlad!
stackars :(
men förhoppningsvis blir det bättre snart!

nu måste jag sova
hoppas hardy (och vi) får en bättre natt inatt. igårnatt kändes det som vi var vakna mer än vi sov.. suck

Inga kommentarer: