11 maj 2011

bajsbak

wege undrade om jag kunde baka till hans jobb imorrn, och jag älskar ju att baka så det gjorde ingenting att det var så kort varsel, men åååååh
allt blev BAJS!
fick inte göra nån glasyr på muffinsen för att han ville kunna ha dem i en påse, men tänkte ringla nåt fint mönster med lite smält choklad bara, men chokladen vägrade rinna!
wtf!
den ville bara vara typ.. klumpar!
typ jag tog lite smält choklad på skeden, men inte rann det, utan det hände ingenting..... och så blaff, kom det en stor klump!
aaaarg
så jag fick hitta på nåt annat. men det blev inte lika fint.
sur :C

sen skulle jag göra syltkakor (eller hallongrottor eller vad man kallar det) men de SMÄLTE i ugnen!
aaaaaaarg
googlade lite på fail och det verkar som att jag hade för lite mjöl. men JAG FÖLJDE RECEPTET FFS!
och så kanske det hade varit bra att ha dem i formar.
MEN DET STOD DET INGET OM.
:C


nä, nu går jag och lägger mig ><

2 kommentarer:

Josefin sa...

Jaså! En SÅN dag. Hoppas det blir en bättre dag imorn. Jag lär vara trött för jag har problem att sova andra natten i rad.

Paulina sa...

Brukar bli så för mig med!! Fattar inte varför de inte bara kan lägga till mer mjöl i recepten!