22 maj 2011

ont i magen

det är verkligen som olga säger, yoghurt och müsli är inget annat än godis!
unnade mig lite idag för alexander har börjat köpa hem såna där asgoda "crunchies", och åååh
so much sugaaar
har haft som ont i magen hela dagen efter det, och det har känts precis som om jag skulle ha fikat bullar eller vad som helst!
dåligt dåligt
precis vad jag inte behövde!

annars har det gått bra i helgen, min första inget-godis-alls-helg!
har låtit mig äta godis (i måttliga mängder) en kväll i veckan för att inte bli helt knäpp, men förra helgen kände jag ändå att, nä, jag behöver faktiskt inte!
så den här helgen testade jag, och det gick ba bra!
det som sitter kvar är ju förstås det evinnerliga fredagsmys-tänket, att man vill ha nåt bara för att det ska bli lite speciellt och lite mysigt. men jag övervann det!
bortsett från att jag åt en fruktsallad på jordgubbar och kiwi.
så visst, jag är inte hardcore.
men jag tycker frukt är okej!
ibland, man ska förstås inte äta 2 kg frukt per dag heller!


åh. nu börjar veckan igen.
varför är helgen så kort??
:C
är sjuukt otaggad på veckodagarna just nu.
(pga av att jag bara gör samma sak varenda dag, som jag whinade om alldeles nyss)

men men
snart juni!
snart sommar!
snart är alexander ledig! ^^

och snart MASKINEN! :D :D

känn peppen!

1 kommentar:

puma sa...

MASKINEN!!!!