07 maj 2011

brown without the sun

just brun-utan-solat mig, smink och hår kvar, sen ska vi promenera till emma och ante och grilla!
för i veckan flyttade de till BERGHEM!
så himla smart av dem alltså ^^
mycket närmare oss, och på helt rätt sida av älven! :D

men alltså, brun utan sol!
vilken fantastisk uppfinning!!
man kan ju se helt brun och somrig och fräsch ut, utan att behöva spendera en miljon dryga timmar i solen! :D
ja, jag är lite retard. jag gillar bara att sola typ en kvart, sen blir jag less! och ja, jag är en snart 23årig tjej och har aldrig testat brun utan sol.
men jag har alltid tyckt att det fejkas så mycket bland tjejer, och inte velat vara en sån som fejkar! (förutom hårfärg. alltid hårfärg!)
men jag vet inte om det är åldern eller vad men jag har nyligen bestämt mig för att göra ett ryck och blir mer... tjejig!
så jag har på senaste tiden införskaffat:
- brun utan sol
- foundation
- torrschampoo!

saker som jag aldrig tidigare ägt!
VÄRSTA tjejgrejerna! ^^
haha!


har både en sån och en riktig! :D

men nu måste jag springa!
emma undrar vart vi är!
seeen!
:o

3 kommentarer:

Jasmin sa...

vad har du för bra brun utan sol då? :O jag har provat den där från Dove och den gav ju liiite resultat men det försvann på en gång och blev fläckigt.

Anonym sa...

Åhlens egna är bäst och billigast.
Börja med en vanligt fuktkräm under så blir det inte fläckigt.
//Morsan ;-)

malin sa...

ja jag använder åhlens! :D