03 maj 2011

hår

alltså det verkar ju typ.. modernt med den här halv-färgen jag går och dras med nu!
tycker jag ser det lite överallt!
typ,
rachel bilson och sjp:



för mig är det ju bara nånting som har växt fram ur en blandning av less-på-att-bleka-hår-och-försöka-närma-mig-min-naturliga-färg-färgning, det-blev-så-tråkigt-dra-lite-slingor-på-det och äh-låt-det-bara-växa-och-få-nån-kvalité-igen-så-fixar-vi-nåt-sen, men jag har svårt att tänka mig att kändisar går igenom en massa såna faser och sen bara ger upp och låter det vara!
så de borde ju typ ha avsiktligt färgat det sådär!
weird Oo

själv är jag stööört less på det!
men sitter liksom fast i att jag nu har orkat spara ut rätt långt utan nån färg i alls.. helst skulle jag ju vilja ha hela håret "som nytt", men så lång tid orkar jag VERKLIGEN inte vänta! :P
emma ska snart få uppdraget att göra en snygg färg av alltihopa, trots att det är så hemskt olika kvalité på hela håret.
men jag litar på dig, emma! ;)

och på tal om hår, GEWD vad snygg blake lively blev i rött!


or is it just me?

men nä, jag skulle aldrig våga lägga i rött för det är så himla svårt att "få loss" sen.
och nu skulle jag ju satsa på kvalité var det ju!
hehe
är färdig med mina dagar av hårmisshandel tror jag :P

4 kommentarer:

sandra sa...

neeej blake som är så snygg i blont!!

ditt hår är skitsnyggt! men jag förstår problemet

Sandra sa...

TACK Malin för all peppning från dig!!

Mimmi sa...

Det är faktiskt och konstigt nog modernt med att ha "dubbelhår".. Att det ser ut som att man har åtminstone 10cm utväxt och sedan någon fin blondering eller annat. Tycker det är helskumt.. Då borde jag vara väldigt modern nu iaf. Men jag längtar tills på fredag då jag ska till frissan och slipper den äkta utväxten. :P

saralovisa sa...

Hahah ja det är supertrendigt! På vissa gör det sig faktiskt sjukt bra medans andra tar det till överdrift! :)

Jo rött är sjukt svårt att få bort sen.. men snyggt är det!