15 maj 2011

en sån där duktigdag

ja, idag har vi jobbat!
eller, jag var "barnvakt" så jag jobbade inte så hårt.. men det finns ju inget som slår att se på när andra jobbar, eller? ;P


ante hjälpte alexander att skrapa huset


och emma slipade trägrejer som skulle målas


hardy var mycket koncentrerad på sina leksaker... ett tag i alla fall


sen fick han även sällskap av william som hade tupplurat en stund


sen kom mormor och morfar förbi också
vilken tur!


pappa gillar också att se på när andra jobbar
;P

sen har jag roat mig med att träna nu ikväll medan de andra har följt Matchen.
gäsp
säger jag :P
eller alltså, det är klart att det är jättespännande eftersom sverige har chans att VINNA vm, men nä.. jag kan bara inte bring myself att se en hel hockeymatch!
(eller vilken sport som helst)
det är ändå lite roligt hur man kan vara så extremt olika.. jag menar, det finns säkert jättemånga som inte skulle kunna se ett helt avsnitt grey's anatomy om de ens fick betalt, medan jag är helt hooked och laddar ner avsnitten så fort de kommer ut!
på tal om det måste jag gå in på piratebay nu tror jag..

1 kommentar:

Josefin sa...

Nice! Har ni köpt grill nu? Ser värsta värsting-grillen bakom Emma. :)