18 maj 2011

fett less

åååh
dagarna är så tråkiga just nu!
varendaste liten dag består av samma sak, plugga, promenera, träna, plugga, promenera, träna... och det eviga planerandet att få in det mellan hardys mat-och-sov-tider. samt hoppas på att han är på bra humör och överhuvudtaget låter mig göra nåt!
men jag har en deadline!
eller två, 31 maj för plugget och 18 juni för beachen. haha :P
nä, naturligtvis ska jag inte sluta träna bara för att vi åker till spanien (mitt officiella "nu är det sommar"-datum) så det är väl inte en deadline egentligen. men.

men jag har dåligt samvete också för jag känner att hardy blir så understimulerad när det enda han får göra är sova, leka själv när jag pluggar och sitta still i vagnen när vi promenerar. :(
antar att det jag får prioritera bort är promenaderna. lillskrutten kan ju inte behöva ha tråkigt jämt!
det är bara synd för promenader funkar så bra för mig, de gör verkligen underverk för min förbränning!

fast i och för sig är det ju bara på dagtid det är såhär tråkigt. när alexander kommer hem blir det ju mer tid och mer lek. :)

nåja, snart är det fredag iaf!
och snart är det juni och tentan är bortgjord, ska jag se!
(självtröstning Oo)

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag kanske skulle titta förbi imorgon och hämta vagnen? Dagarna går ju så fort och rätt vad det är så är det söndag och då åker vi.