11 maj 2011

utomhus

ja, trots vagn-böket har vi lyckats vara ute en del senaste dagarna.
det är så skönt att hardy verkar älska att vara ute för det känns som att jag har en hel del att ta igen från förra sommaren, som jag typ fick spendera inomhus och bli grillad i vår privata bastu (som köket, allrummet och vardagsrummet förvandlas till på somrarna), eftersom hardy var så liten och gnölig och bara ville vara i famnen men inte fick vara i solen. och vi inte fixade något parasoll förrän i slutet av sommaren ><

jaja, längtar sjukt mycket till den här sommaren ^^ den kommer blir så bra känns det som!

ska bara göra bort den-där-jäkla-tentan, som jag har insett är tredje gången jag pluggar till! Oo
(första gången när jag gick termin 2, andra när jag tänkte göra en omtenta under uppehållet för att ha den bortgjord)
den har blivit nån slags nemesis för mig Oo

ja
på tal om det kanske jag borde gå och plugga istället för att blogga

bjuder på lite utomhusbilder i alla fall:







på lekpark med henry igår





1 kommentar:

Sandra sa...

Fina bilder på fina killar! :)

Stark du är som lyckas ha en ätar dag, sånt funkar inte för mig. Inte att köpa hem iaf eller nalla i godispåsarna på jobbet. För tillåter jag mig att äta en dag så tar det typ tre dagar av småätande och ångest att komma ur det igen haha >_<
Men jag är övertygad om att med tiden och med mer resultat så kommer det inte vara lika svårt att unna sig ibland