14 maj 2011

håår

men alltså va
läste just ett inlägg av underbaraclara om hur hon gjorde sin frisyr..
jag tyckte hon var jättefin på första bilden, och trodde att hon skulle typ visa hur man fick till ett lite "ruffsigt" lockigt hår och rak lugg, men neej
hon visade en uppsättning som gjorde henne astråkig och 10 år äldre! Oo

eller det kanske bara är jag, men jag tycker att 9,5 gånger av 10 slår utsläppt hår uppsatt!
men jag är ju lite omogen också
:P:P:P:P *räcker ut tungan och säger brrrlllrrlr*

känner mig lite osammanhängande, men det är för att jag har druckit en massa vin ^^
tänkte ta en bild typ
"screw mörk choklad och rödvin - vit choklad och vitt vin is the shit!"
men det är så mörkt så det blev bara dåligt
men jag var tvungen att smaka den där chokladen för jag har gått och tyckt att den har sett så GOD ut bara för att förpackningen är så FIN! :D


men i alla fall så har jag druckit vin. lådvin! värsta svennebanan!
det är därför jag är så svamlig :P
men det är ba kul! :D
:D

1 kommentar:

Sandra sa...

jag är med dig på utsläppt! uppsatt är mest till för när man inte orkar bry sig