25 november 2008

det är i alla fall bara 5 dagar till första advent


jävla
trött
!
jag fattar inte hur det är meningen att man ska orka jobba och stå/gå i 8 timmar i sträck?! för det är ju det man har att se fram emot nästan vilket jobb man än väljer! kanske borde ge upp och placera mig permanent i kassan på ica. då kan jag sitta ner 8 timmar per dag istället. och ta bilen dit. och äta en massa snyltgodis.
och vara med i generation FETT på tv Oo
nej
inte så gadde
men jag är trött, och mina fötter hatar mig och mitt stora ass som TYP VÄGER 10 kg BARA DET! stackars fötter.

men det har ändå varit roligt. fick ta 2 blodprov (4 rör!). roligt!
fick även lära mig en ny lukt: inälvor.
och hur en tarm ser ut från insidan.
excited!
Oo
men det är inte så farligt som det låter. och inälvorna var bara en stomi. som faktiskt inte är så farligt som alla whinar om! (visst, jag skulle lägga mig ner och dö om jag fick en själv, men inte så farligt att jobba med)
och inälvor luktar ändå inte ens hälften så illa som FJÄRTAR, och det går ju alla (män) ffs runt och gör HELA TIDEN!
rapar luktar värre än stomier!
eller så fick jag träffa en snäll stomi.
vem vet.

nu äter jag kladdkaka (kommer nog med i generation fett hursomhelst Oo) och vill lägga mig och sova. men jag borde plugga. eller handla. eller laga middag. fail.
fail.
fail. :(
och jag får inte sova för jag måste lyckas somna före 02 inatt.
eftersom jag ska upp 05:15 imorrn.
som idag.
och jag somnade INTE före 02 igår.

dödeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
(with the voice of kai hansen)

3 kommentarer:

Cristoffer sa...

lol @ tjock som etikett.

Jag åt så sjukt mycket tjög igår att jag fortfarande har ont i magen. SÅ TASTY men SÅ OVÄRT

Jasmin sa...

vad fan är en stomi? förklara i ditt nästa inlägg!

Puma sa...

haha du är rolig