24 november 2008

fail


bra att man lyckas med sin dag.
har fortfarande pyjamas på mig :P
kom i säng typ halv 5 efter en trevlig kväll. avskedsfest för dumma paulina som lämnar oss :( träffade emma på pipes och hann prata en massa, det var gadde! hann tyvärr inte träffa paulina så mycket men hon verkade ha det rätt så mysigt ändå!
blev en aning onyktrare än jag hade tänkt Oo
kände mig inte så full men min nivå av bakishet säger nånting annat ><
vaknade vid 10 och tog resorb+vatten+alvedon och sov mer. vaknade 12:30 och steg upp. wege och cristoffer köpte pizza och hamburgare. åt hamburgare. cristoffer for och jobbade (döden!) och wege for och repade. jag och puma chillade och kramades (bröst!). puma for. jag såg på grey's och åt choklad. wege kom hem. jag somnade. wege for till donken vid 21. jag åt mer hamburgare. såg mer grey's. nu vill jag sova mer.
bra dag som sagt Oo

1 kommentar:

Jasmin sa...

vi kan baka/fika/pyssel någon kväll nästa vecka, vilken kan du?

och utställningen är i mimerskolans gympasal du får läsa mer på min bloggis.