02 november 2008

halloween


god morgon! (klockan är 21:30 och jag har fortfarande pyjamas) ibland känner man sig bara fullständigt fail. men jag var trött! och wege är sjuk och orkar inte göra nåt. hur ska jag orka alldeles själv ><
whatever. har en dag till på mig innan nästa tenta.
Oo

i fredags var det halloweenparty hos puma och cristoffer. jag var cute nurse men tyvärr hatade min mage mig så jag orkade dricka typ 3 cider sen dog jag av pain. puma försökte tappert med samarin och te men i was circling the drain (jag har tittat på grey's anatomy konstant i 2 dygn Oo). så jag gav upp och var nykter och lezen för det gjorde ont.
förlåt om jag var tråkig, det var inte meningen :( hade taggat fest!
men min mage hatar mig verkligen. efter kräksepisoden i onsdags har jag haft ont i magen/mått illa nonstop! jag börjar bli less nu Oo
alltså det är snällt, jag känner mig inte magsjuk, men det är tillräckligt för att göra mitt liv jobbigt ><
det var i alla fall kul att träffa folk i fredags. alla var snygga! helene vann tävlingen, hon var snyggast. (darth vader hade nog haft en bra chans - om han hade behållt kostymen på!!)
jag tyckte puma skulle vinna för hon hade jobbat hårdast för sin outfit! sådetså!

det som var bra med att vara nykter i fredags var iaf att när vi skulle hämta lillkissen i lördags var jag inte bakis alls! wege ville ha pizza till frukost men berghems pizzeria öppnar inte förrän 12! på lördagar! hallå?!
lillkissen är verkligen jätteliten (jag tror hon är 10 eller 11 veckor, hon som sålde henne var inte så brydd om 12-veckorsgränsen! :O) iris gillade henne först men nu verkar hon lite svartis. tråkkisse. men det går förhoppningsvis över.
hon ska heta skrållan tror jag. (från saltkråkan, u know?)
jag hade tänkt ina (ina-vagina), men ingen håller med om det! skrållan passar iof för vi hade en katt som såg typ likadan ut när jag var bäbis som hette tjorven (mer saltkråkan)


nu ska jag nog se mer grey's, sen sova, för imorrn ska jag styra upp mitt liv Oo
för att vara emo:
när mår man bra egentligen?
jag mår bra när jag gör ingenting som nu i helgen, men då mår jag dåligt för att jag inte gör nånting, typ saker som borde göras.
jag mår också bra när jag är duktig och styr upp allt men då mår jag dåligt för att jag aldrig får ta det lugnt.

jag är nog ett hopplöst fall! (puma du kommer få det jobbigt när du har gått klart psykologutbildningen! ;P)

men nu grey's!
vi kan säga att det är för motivationen! jag blir fakitskt motiverad! men när det kommer till kritan...
Oo
hopplöst fall som sagt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men jag hatar saltkråkan :( skrållan är gadde namn, men inte om jag förknippar det med saltkråkan :( tjocka barn som gnäller på varandra bara.

Var glad! hela tiden! sluta tänka på att chilla/göra saker när du gör daker/chillar! låt dig själv göra det du gör!

Jasmin sa...

jobbade hårdast? :O JAG VAR JU BARFOTA OCH HADE EN PILBÅGE. aja ;) det var fair. du kanske är gravid? ._.

och det gör inget att du var "tråkig" att ha ont i magen är det värsta som finns, jag vet faktiskt det. kram.