22 november 2008

julemo

nu har jag varit dålig på att blogga. men det är för att mitt humör har varit (är) sjukt upp och ner hela tiden. ena stunden är jag asförbannad över nånting och vill skriva nånting argt om det, men 5 minuter senare är jag glad igen. och tvärt om.
Oo
en övertagande känsla är att jag känner mig (det är helt omöjligt att använda det här ordet nuförtiden men det finns inget annat som beskriver det bättre) misslyckad!
men jag vet inte vart det kommer ifrån. visst, jag kan räkna upp en del saker jag failat att styra upp, men så är det ju alltid! varför har jag blivit ett megaemo nu helt plötsligt?!
it suks.

vill bara skita i allt som har med studier och ansvar att göra och bara vara barnsligt nöjd över att det är första advent nästa helg.
och julpyssla!
jag är så sjukt sugen på att pyssla hela tiden!
när man var liten var man ju ffs less på det eftersom det inte gjordes annat än pysslades sista veckorna före jul, men nu när jag inte har tid kan jag knäppt tänka på annat!
><

på tal om jul, vet nån vart man kan köpa en plastgran som inte kostar 2000kr men inte heller ser ut som en liten stackars pinne med några gröna kvistar på? Oo

(haha notera titeln på inlägget och kategoerierna :P)

1 kommentar:

Jasmin sa...

meh, du måste ju ha en riktig gran! ska vi pyssla nästa helg? jag vill pyssla!! fast jag har nog inte tid att fika i helgen :(