12 november 2008

upload

TJOCK

är i världens jobbigaste läge just nu!
mitt liv ser normalt ut såhär:

1. styr upp och är nyttig och går ner några kilo
2. blir less/ger upp/annat error i hjärnan
3. ÄTER GODIS (fast jag är fortfarande lite mindre tjock så det är okej)
4. äter mer godis
5. börjar känna mig sjukt tjock och misär men har fortfarande extrem sockerabstinens så jag fortsätter äta massa godis
6. går över gränsen (TJOCK)
7. styr upp och är nyttig och går ner lite igen

just nu är jag på femman. it sucks.
><

blondinbella påstår att hon tjögar hela december (och halva november tydligen) som belöning för att hon har lyckats träna regelbundet hela året.
jag tränar regelbundet varannan månad och tjögar regelbundet resten ><

men men
så länge man har oversizetröjor går det ba fint med lite tjockismage såhär på vintern ^^ haha

jag orkar inte plugga!
men det är ju inte så mycket att göra åt det heller.
sjukvården är i alla fall immun mot konjunkurer! mwaha!

nu vill jag äta mer godis Oo
jag borde plugga Oo
men jag lär nog se grey's anatomy Oo

imorrn ska jag få mysa med puma och hennes bröst ^^ krrrrr!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag har ett sugmärke på ena bröstet! hmhm?