09 november 2008

tänk om man vore snygg

hej hej
idag är det söndag och söndagar suger. fast det var lite kul att få ge farsdagspresent till pappa. sen bråkade jag med mamma och pappa, mycket moget. men sen såg vi på presenten (spark of insanity) och var snälla igen.
bråkade för att jag tycker livet suger och det är det enda jag har i hjärnan hur jag ska få det att suga mindre, funderar på att ta ett uppehåll från utbildningen :/ men mamma och pappa tycker i alla fall att mina problem är små och obetydliga och att jag borde härda. men jag tycker inte att livet borde gå ut på att härda Oo jag tycker man borde kunna hitta nånting att göra som man faktiskt inte hatar och behöver härda ut tills det blir helg/lov/pension Oo

men men
kanske blir roligare på praktiken. (kirurgen wö!)

förlåt att jag är så tråkig och arg jämt nuförtiden. kanske är höstdepp. ska försöka styra upp mitt liv lite. och träna mer. det suger ju också att jag sitter i skolan till solen går ner på dagarna. då blir man lezen.

jag vill hålla på med keramik men det går inte när man har gått ut skolan Oo medborgarskolan har fullt och jag har inte hittat nåt annat ställe :( sad. keramik är så awesome, jag älskar lera! vanlig lera, cernitlera, silverlera ^^ man kan göra vad som helst med lera, it pwns!
but no, ingen lera för malin :(

mina kissar är i alla fall söta ^^


ps. jag dör av avundsjuka och utseendefixering! Oo omg döden!!!
ds.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hängde med Nilla första året jag var på Sweden Rock.. Och om det hjälper så har hon världens fulaste bröst utan bh/bikini/retush.. Så gotta dig i det! :) (+ att hon inte ser alltför lajbans ut utan smink heller..) dock är hon trevlig och go. :/ :)

Jasmin sa...

men BAAAH. LIVET HANDLAR INTE OM ATT VARA SNYGG. ryck upp dig innan du dör!!!

Jasmin sa...

och anorektiker med silikonboobs, är du seriöst? ._.

Cristoffer sa...

Jag tyckte inte så många av dom där var jättesnygga, men jag förstår vad du menar!