27 november 2008

necrotizing fasciitis och jag


min nya vän necrotizing fasciitis ^^ från coolstuff.se
kanske ska ta med honom till sjukhuset imorrn och se om han smittar nån ^^

idag har jag INTE kommit hem och gått och lagt mig!
jag och puma for ner till stan och lurade nicole på pengar, sen tittade vi på jassis fotoutställning. det var lite emo, men fina bilder (speciellt jassis!)
sen hämtade vi en massa paket (julklappaar!)
sen åt jag och wege MAKARONILÅDA ^^ (så tasty!)

imorrn blir det tjejkväll (jag, puma, iris, skrållan och smirnoff XD) (och jassi?)

nu måste jag snart gå och lägga mig Oo
jag hatar mitt liv Oo
(nästan)

åh
btw
dagens bästa:

"Wedge hjälper till att leverera gudomlig lutning för djupare penetration och G-punkts navigation. Den 27-gradiga vinkeln utmärker sig vid varje oral föreställning, underlättar analt utforskande och skärper varje känsla. Alltid en favorit hos kvinnorna."
^^

2 kommentarer:

Jasmin sa...

får jag komma då? ;) jag har inte bestämt mig för vart jag ska än.

Puma sa...

JAG VILL HA EN SEXKUDDE!!! HAHAHAHAHAHA så sjukt ovärt!