29 november 2008

blockad


ja men okej Oo
jag får inte komma in på apberget längre för att jag inte vill ha irriterande internet explorer 7 eller firefox som jag aldrig har använt och bara tycker är komplicerat!
vad roligt att man får bestämma över sitt eget liv ><

så jag kanske inte kommer vara inne på apberget så mycket mer. just nu är jag mest irriterad och känner inte att apberget är så värt för jag är ändå inte så aktiv längre (fast hur ska jag veta när folk fyller år nu då?!)
men jag kanske börjar känna mig tom och ensam och kapitulerar till datanördarna..
vad är det för fel på att vara bakåtsträvande och gilla det gamla (som fungerar alldeles utmärkt!)? ><



idag har vi i alla fall satt upp adventsljusstakar och julgardiner i köket ^^ (mamma sa att man får pynta köket på första advent!)
det är mysigt ^^
och imorrn blir det risgrynsgröt! ^^ ^^
ingen riktigt riktig julstämning än, men det kommer nog. jag brukar vara rätt hopplös. heh.
ska bränna mig en julskiva ^^
funderade på vad som är min favoritjulsång/låt idag, men kan inte bestämma mig. men det är i alla fall nån av "klassikerna", typ en psalm (kill me). stilla natt, gläns över sjö och strand osv. det är de som ger den riktiga julkänslan! jag gillar många "moderna" låtar också, men de är mest bara catchy, inte sådär vackra och mysiga som "riktiga" julsånger. "citationsteckenoverload!" "Oo" "!"

annars så är jag allmänt ASTRÖTT för jag la mig 3 igår och steg upp 8! förutom att jag stigit upp 05.30 hela veckan Oo aah
varit på silverlerakurs! roligt! fast vi fick inte göra klart nåt idag (kurs imorrn också!)
men nu måste jag baka klart lussebullar. (^^)
blir säkert typ 60-70 st! nån som vill ha? :O

Inga kommentarer: