18 april 2010

+ 8


ja. åtta dagar nu.
jag börjar ge upp! haha
har i alla fall slagit mammas rekord, så nu är det mest synd om mig! :P
eller, en timme kvar, jag föddes 14.20 på 8e dagen. men jag tror nog inte att han kommer ut på en timme Oo

på tal om mamma så är hon fortfarande kvar i sthlm, stackarn.
men hon har ju i alla fall nånstans att bo! tycker synd om de som måste spendera en massa extranätter på hotell eller hur de gör.
men annars så är jag strangely road av det här askmolnet. alltså, det suger ju, och är väldigt jobbigt för många människor, men jag vet inte. jag tycker det är roligt när "världen är lamslagen" och sånt där, haha ^^ naturligtvis inte när det är nåt farligt. men askmolnet är ju inte farligt. bara nånting vi måste vänta ut.
och under tiden måste en massa människor tänka ut en massa reservplaner och fundera ut hur man överlever utan vissa bekvämligheter. i like it!
av nån anledning. haha
doomsday-malin

men som sagt, tur att jag inte drabbas av det själv ^^ heh

känns som jag borde göra nåt
fast å andra sidan är det söndag
heh
wege väckte mig imorse och ba "älskling det är sol! ska vi gå ut och gå? jag ska städa och dammsuga nu, sen ska jag tvätta håret! puss!"
- OMG
tänker ni säkert!
men vaad har han gjort hela dagen?
spelat diablo!!
Oo

män, alltså..

Inga kommentarer: