08 april 2010

vecka 40


"about 2 days to go"
Oo
det känns verkligen inte så!
jag vet ju att det är så, och att han kan komma närsomhelst, men ändå.
känner ju ingenting just nu liksom!
allt är normalt.
känns precis som det har gjort senaste månaden.
då är det väldigt svårt att föreställa sig att man ska kunna ha ett litet barn i famnen om 2 dagar :S
tycker det är konstigt, att man inte får nån förvarning!
kroppen borde ju kunna meddela på nåt sätt att nu är det snart dags, nu kan du börja förbereda dig
men neej
man ska bara bli väckt mitt i natten av att det sätter igång
eller så går vattnet när man är och handlar
eller nåt annat spännande Oo

kan ju förstås gå över en massa dagar också
men det håller vi tummarna för att jag inte ska!

idag är jag sjukt seg
-_-
har sovit och sovit och sovit
tyckte jag kunde stiga upp vid 8 (gick och la mig vid 00)
men det tyckte inte min kropp
vid 9 tyckte jag också att jag hade sovit alldeles tillräckligt
men icket
vid 10.30 lyckades jag äntligen vakna till
Oo
men förutom att jag har sovit i hundra år måste jag tvätta håret idag!
det är så stöört jobbigt nuförtiden så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! ><
har alltid dragit mig för att tvätta håret eftersom det är drygt och man har blött hår i hundra år som måste tas hand om, men nu är det ju ännu jobbigare eftersom vi har ett badkar som man måste klättra in i (jag saknar en vanlig hederlig dusch :()
PLUS att jag väger 2000 kg och har en jättemage vilket inte gör det lättare att klättra ><
suck
så jag lär sitta här i pyjamas i x antal timmar till
><

Inga kommentarer: