09 april 2010

men..varför

jag orkar aldrig se på film längre!
Oo
egentligen älskar jag film och är en typisk nörd och vill se en massa filmer.. men när jag tänker på att sätta mig och spendera 2 timmar bara på att kolla på en film får jag typ ångest!
måste göra nåt mer..aktivt Oo
typ spela tvspel
eller nåt
så jag får både underhållning, men också får sysselsätta händerna och lite mer av hjärnan med
annars blir det så tråkigt liksom!
tv-serier går bra ibland, för de är oftast bara 20 eller 40 minuter långa avsnitt, så jag hinner inte bli lika uttråkad.

men det här är verkligen jättekonstigt!
är det normalt?? Oo
eller är jag stressad?
håller jag på att få ett breakdown?
Oo

det är så frustrerande också eftersom jag, som de flesta vet, är en supernörd och läser om skådisar och filmer hela tiden! så det är massor med filmer som jag verkligen VILL se, men jag orkar inte!! det är för långtråkigt att bara sitta och titta!!

what will i dooo?
Oo

3 kommentarer:

Anonym sa...

naaawww :) det löser sig! mami! :)

Anonym sa...

tack föressten! tyckte också topen kickade ass! :D längtar tills jag får haa den påå miiig!

Josefin sa...

Kan inte riktigt förstå dig för jag älskar film, men det kanske är någon in för förlossningen-rastlöshet av nåt slag. Idag är det dagen med stort D va? Hoppas nu han är punktlig lilleman. Lycka till!