06 april 2010

en tisdag

ingen bäbis idag heller!
Oo
kommer nog bli ganska less om jag ska skriva det där varje dag, hah

var iaf hos barnmorskan idag och allt såg bra ut, även mitt blodtryck. hade funderat lite för jag har haft lite ont i huvudet, om det kunde vara högt.
men det var asbra! sådetså
^^

sen har jag varit med emma hela dan. vi ser så roliga ut tillsammans ^^ tjockisar
och så kom frida förbi en stund! :O
det var trevligt ^^
men hon bara far till sthlm hela tiden :( vad är det som är så bra med sthlm liksom? :(

jag vill köpa skooor
jag längtar till sommaren!
då ska jag ha högklackat!
ibland iaf!
och se på eclipse ^^



ih

1 kommentar:

Mli sa...

Nä, det är klart bäbis kommer ju på fredag, hehe ;) Ja en egen blogg måste man ju ha ;P jag kommer kanske hem över yran! Skulle vara hur kul som helst att träffa dig! (och bäbis :D)om du har tid och möjlighet :) har ni kommit på något namn än? ;) Kramar!